×
Poczdam // Potsdam

Poczdam // Potsdam



[PL] Do Poczdamu przyjechałam po dwóch latach mieszkania w Berlinie. Trochę późno, ale w końcu się udało. Stare miasto jest bardzo ładne, zabytkowe i wszystko wydaje się czyste i uporządkowane (w przeciwieństwie do mojej dzielnicy). Zobaczyłam wszystkie pałace kompleksu Sanssouci, pospacerowałam po parku i ogrodach i moją wycieczkę zakończyłam na wzgórzu z Einsteinturm, gdzie znajduje się kompleks naukowy i kosmiczna wieża-obserwatorium zaprojektowana przez wspaniałego Ericha Mendelsohna.


[EN] I went to Potsdam after living in Berlin for 2 years. So a bit late, but finally I made it. The old town is really beautiful, historic and everything seems so clean and in order (unlike my district). I saw all the Sanssouci's palaces, walked in a park and gardens and ended up on the hill where Einsteinturm is. It's an astrophysical observatory designed by magnificent Erich Mendelson.




INSTAGRAM - BERLINSKO:  http://instagram.com/berlinsko

Brak komentarzy

© BERLINSKO. Obsługiwane przez usługę Blogger.

DŹWIĘKI Z BERLINA

Palestyńska DJka Sama' Abdulhadi na podberlińskim festiwalu Fusion 2023

TAKI JEST BERLIN. O mieście kontrastów i ciągłych zmian

TAKI JEST BERLIN. O mieście kontrastów i ciągłych zmian
– moja książka o Berlinie! Premiera 10 maja 2023 roku. Zamów online!
BERLINSKO | Polski blog z BerlinaCREATED BY ThemeShine